lördag 26 mars 2011

Tyck till och få ett gratis prova-på-paket!



Hej!

Nu har shopen och bloggen varit utlagda 1 dryg månad. Antalet besökare ökar stadigt vilket jag tycker är väldigt roligt. Det hade varit intressant för mig att få veta vad du som besökare tycker och tänker om både shopen och bloggen. Vad är bra, vad är sämre, vad saknas i shopen, vilka produkter vill du se mer av mm

Skriv gärna ner dina tankar och åsikter och maila dem till mig. Mailadressen hittar du längst ner på startsidan i shopen - klicka här för att komma dit.

Om jag får, och om du vill, sparar jag gärna din mailadress för framtida nyhetsutskick. Oavsett om du vill ha nyhetsutskick eller inte så vill jag gärna belöna dina konstruktiva tankar och åsikter med ett gratis prova-på-paket innehållande ett urval av våra produkter. Bifoga din adress i mailet så skickar jag paketet till dig.

Har du vänner och bekanta som kan vara intresserade, tipsa dem gärna om sidan så att de också kan få chansen att erhålla ett eget provpaket.

Jeanette Linnea

1 kommentar:

  1. Grattis till jättefin sida. Jag ska sprida den lite till mina vänner.
    Lycka till med sidan och affären.
    Kram Ellen - elltor

    SvaraRadera